Slitterhead

Verdikt

Návrat ke strachu? Uvidíme, zatím toho totiž tvůrci o novém hororu moc neprozradili - a vlastně ani nemusí, když má jejich hra vyjít až v roce 2023.

Další informace

Výrobce: Bokeh
Štítky: horor, akční

O tom, že duchovní otec hororových značek Silent Hill a Siren, Keiičiró Tojama, založil nové studio Bokeh, jsme vás informovali v únoru letošního roku. Už tehdy bylo zřejmé, že se po dvojici o poznání pozitivnějších titulů ze série Gravity Rush chystá opět vrátit k děsu a hrůze, ostatně v náznacích hovořil o inspiraci, jakou mu poskytuje jeho krajan Džundži Itó, slavný tvůrce hororové mangy.

Na nedávných Game Awards se studio Bokeh konečně pochlubilo plody své práce a představilo chystanou hru Slitterhead. Ta naplnila sliby o body horroru, na druhou stranu jsme z traileru jakožto fanoušci Tojamovy dřívější práce byli poněkud rozpačití. Místo skutečného děsu to totiž vypadá, že studio sází na cool akční sekvence a nemohu se ubránit dojmu, že v Bokeh volí podobný přístup jako konkurenční Tango Gameworks se svým Ghostwire: Tokyo.

Dobrou zprávou nicméně je, že se na hře podílí i další známé jméno, dvorní skladatel hudby pro sérii Silent Hill Akira Jamaoka, který o sobě naposledy dal vědět skrz polské The Medium (hudební doprovod byl jednou z mála světlých stránek hry).

O Slitterhead ale zatím nevíme prakticky nic, termín vydání ostatně připadá až na rok 2023, a tak mají vývojáři dost času nám ozřejmit své záměry. Držme si palce, abychom nakonec nedostali další kooperativní střílečku pro čtyři hráče.