Skull & Bones

Verdikt

Možná už jste na tuhle hru zapomněli - nebylo by se čemu divit, však jednu dobu nikdo nevěděl, jestli je vůbec ještě stále ve vývoji. Zdá se ale, že práce pokračovala a hotový produkt by měl dorazit na podzim.

Počítač

WindowsWindows

Nedostupné

Konzole

PlayStation 5PlayStation 5

Nedostupné

Xbox Series XXbox Series X

Nedostupné

Další informace

Výrobce: Ubisoft
Štítky: námořní, piráti, otevřený svět, lode, adventura, akční

Neuvěřitelné se stalo skutečností a pirátská akce Skull  & Bones od Ubisoftu nakonec opravdu vyjde. Po letech problematického vývoje a odkladů se hra na naše obrazovky dostane letos na podzim, konkrétně 8. listopadu.

Ubisoft během nedávného obsáhlého streamu dopodrobna představil herní mechanismy a předvedl Skull & Bones v akci. Hra vás zavede do Indického oceánu na konci 17. století a umožní zájemcům stát se kapitánem posádky hrdlořezů. Herní mapa má zachycovat prostor mezi pobřežím Afriky a ostrovy jihovýchodní Asie.

Začnete s malou kocábkou a postupně budete získávat materiál a plány na budování větších a silnějších lodí. Na rozdíl od Sea of Thieves nebude multiplayer orientován na společné ovládání jedné lodi, místo toho bude vaše posádka poskládána z NPC, která se mohou vzbouřit, pokud nenaplníte jejich potřeby. Hrát může jak sólo, tak v kooperaci s dvěma kamarády, kteří budou mít vlastní lodě.

Hra nemá žádnou příběhovou kampaň, neexistuje nic jako závěrečná scéna s titulky, Ubisoft akorát obligátně hovoří o příběhu, který si hráč tvoří sám. Hra se odehrává ve sdíleném světě pro dvacítku uživatelů, velmi pravděpodobně se tedy interakci s ostatními nevyhnete. Hlavním cílem je stoupat po žebříčku nechvalné proslulosti a stát se nejobávanějším pirátem, který kdy brázdil hladinu moří.

Můžete se věnovat plenění přístavů, objevování, hledání pokladů či lovu divokých zvířat. Klíčovou součástí jsou samozřejmě námořní bitvy převzaté ze starých dílů Assassin's Creed. Právě kvůli nim si budete chtít co nejvíce vylepšovat loď a hledat optimální vyvážení mezi obrněným gigantem a lehce manévrovatelnou štikou. 

Finální zhodnocení si přirozeně necháme až do recenze, z poskytnutých záběrů na mě nicméně Skull & Bones působí přesně tak jako dosud – nepřesvědčivě. Hratelnost představuje slepenec aktivit, jako je tomu ve všech moderních hrách od Ubisoftu, nejpalčivějším problémem je ale viditelná zastaralost a křečovitost konceptu, který zjevně připomíná hru z minulé generace (kdy také měla vyjít), ačkoli kupodivu míří pouze na tu současnou.

Kromě aktuálních konzolí si budete Skull & Bones moci zahrát i na PC a streamovacích platformách Stadia a Luna.