Phasmophobia

Verdikt

Fanoušci duchů, prokletých sídel a tajemných stínů, zpozorněte, zajímavý horor Phasmophobia si můžete vyzkoušet v předběžném přístupu a plná verze by měla vyjít ještě letos.

Další informace

Výrobce: Kinetic Games
Štítky: first person, multiplayer, horor, adventura

Tvůrci Phasmophobie zveřejnili aktuální plány na letošní rok a jednou z největších událostí, která tenhle sympatický horor čeká, je regulérní vydání. Dá se na to lehce zapomenout, ale Phasmophobia je stále v předběžném přístupu a plná verze na své vydání teprve čeká. Pokud se něco nepokazí, letos se dočká.

Studio Kinetic Games se chce podle nové roadmapy posunout k flexibilnější strategii vydávání aktualizací, což bude v praxi znamenat méně zdržování a rychlejší vydávání nových map, funkcí a obecně updatů hned ve chvíli, kdy budou připravené. Nejzásadnějším milníkem před vydáním plné verze pak bude hlavní aktualizace „Horror 2.0“, přičemž poté bude následovat už jen verze 1.0. Vývojáři ale slibují aktualizace i po vydání, kdy mají přibývat noví duchové, lokace i vybavení.

Pro konzolové hráče přináší roadmapa jak zprávy o zpoždění, tak příslib vylepšených funkcí. Zpoždění vydání konzolové verze umožnilo vývojářům zapracovat změny včetně aktualizovaného prostředí obchodu, levelování či balancu. Cílem těchto vylepšení je poskytnout konzolovým hráčům lepší herní zážitek již od prvního dne. Vývojáři se navíc zavázali zajistit, že konzolová verze bude díky rozsáhlé optimalizaci srovnatelná s verzí pro PC.

Jedním z hlavních bodů roadmapy je představení lokace Point Hope Lighthouse, která chce nabídnout zase něco nového. Point Hope Lighthouse bude obsahovat kruhové místnosti a více pater, což by mělo podle tvůrců vést k novým výzvám a strategiím. Dočkáte se i poměrně stísněných prostor, jako je úklidová komora nebo koupelna s nedokončenou rekonstrukcí.

V roadmapě najdete také podrobnosti o přepracování statků Bleasdale a Grafton, jejichž cílem je zpestřit jak vizuální, tak herní atraktivitu. Farmy se prý v budoucnu změní, aby působily autentičtěji a zároveň odlišněji jedna od druhé. Statek Grafton se má stát spíše rozpadající se ruinou, která v detailech prostředí vypráví svůj příběh postupné zkázy. Naproti tomu statek Bleasdale chtějí vývojáři změnit tak, aby připomínal velkolepé sídlo se zdobenými místnostmi a přepracovaným podkrovím rozděleným na sklad a ložnici.

Na příští týden pak vývojáři plánují první aktualizace roadmapy, kdy ze hry zmizí proběhlá sváteční akce, ale naopak přibudou změny v osvětlení a různá grafická vylepšení s ním související, jako jsou adaptace zorniček postav či lepší globální nasvícení scén. Do Phasmophobie se toho chystá jednoduše hodně a hlavně by měla letos konečně vyjít v plné verzi.