Metal: Hellsinger

Verdikt

Co je lepšího než mordovat dav pekelníků? Mordovat dav pekelníků do rytmu! V napůl hudební a napůl akční střílečce Metal: Hellsinger si přesně to vyzkoušíte. Hra vyjde v příštím roce na počítače, současné i nové konzole.

Počítač

WindowsWindows

Nedostupné

Konzole

PlayStation 5PlayStation 5

Nedostupné

PlayStation 4PlayStation 4

Nedostupné

Xbox Series XXbox Series X

Nedostupné

Xbox OneXbox One

Nedostupné

Další informace

Výrobce: The Outsiders
Štítky: rytmická, hudební, střílečka, first person, hudba, akční

Jednou z nejlepších složek série Doom je bezesporu soundtrack. Adrenalin nakopávající tóny doprovázející každý váš výstřel dělají z už tak výborné střílečky ještě lepší zážitek. A teď si představte, že to jde vzít ještě o kousíček dál. V Metal: Hellsinger hudba není pouhým doprovodem, ale nástrojem pro rytmické vraždění démonů.

Podobně jako v Crypt of the Necrodancer (a později Cadence of Hyrule) vidíte i v Metal: Hellsinger ukazatel tempa, který vedle vlastní písničky udává doby, kdy je dobré střílet z brokovnice nebo se ohánět mečem. Jedině tak poroste násobitel skóre a jedině tak udržíte písničku v chodu až do konce. Pokud se nenaladíte na její rytmus, tak ji možná vůbec nikdy neuslyšíte celou.

A byla by to škoda! I když třeba nejste vyloženými příznivci metalu, soundtrack posledních dvou Doomů by kdekdo mohl poslouchat pořád. A hudba z Metal: Hellsinger zní podobně skvěle. Tvůrcům se dokonce podařilo sehnat známé hudebníky jako Matta Heafyho (Trivium), Mikaela Stanna (Dark Tranquillity), Björna Strida (Soilwork) a Alissu White-Gulz (Arch Enemy).

Vaše skóre nebude mít vliv jen na online žebříčky, které u takto laděné hry dávají smysl, ale také na něj bude navázaný systém progrese, o kterém tvůrci ještě nechtějí blíže mluvit, stejně jako o příběhu hry, kterým vás provede hlas Troye Bakera.

Metal: Hellsinger vyjde v příštím roce na počítačích, PlayStationu 4, Xboxu One, PlayStationu 5 a Xboxu Series X. Na závěr jedna zajímavost: za hrou stojí studio The Outsiders, které nedávno oznámilo zrušení svého roky vyvíjeného projektu Darkborn. Tehdy prozradilo, že se soustředí na další projekt, který má být něčím novým, úžasným a tvůrci milovaným. Myslíme, že to konečně chápeme.