Hundred Days

Verdikt

Videohry už zvládly simulovat kdeco - včetně řádně obskurních záležitostí typu života kozy a podobně. Správa vinice je zase něco nového. A nakonec proč ne, jedná se o obchodní odvětví, které by mohlo tycoonu či obchodní strategii posloužit za dobrý základ. Datum vydání nicméně prozatím neznáme.

Další informace

Výrobce: Broken Arms Games
Štítky: tycoon, obchodní, indie hra, strategie

Farmařících simulátorů existuje poměrně dost, ale kolik z nich se zaměřuje na pěstování vinné révy a s ní související výrobu tekutého vína? Moc nás jich nenapadá, a když už, tak jde jen o jednu z řady plodin. Avšak Hundred Days se točí jen a pouze kolem chutných hroznů, ze kterých vytvoříte víno podle svých představ.

Hundred Days půjde poměrně do hloubky ve smyslu vypěstování kvalitního vína. Na vás bude výběr odrůdy, který byste měli přizpůsobit složení půdy na vašem pozemku. Budete vybírat kvasinky a bakterie, kontrolovat zralost hroznů, chránit je před nemocemi, zastřihávat je, ukládat víno do sudů na vámi zvolenou dobu a zkrátka dělat všechno pro to, aby si výsledný produkt svou jedinečnou chutí našel stálou klientelu.

Svému výtvoru zvolíte tvar a barvu lahve, vzhled špuntu, nastavíte cenu a následně ho vyšlete do světa. Prodeje můžete podpořit marketingovou kampaní, které samozřejmě nechybí cílení na sociální média. Jestli se bude výsledný produkt prodávat, záleží na celém komplikovaném procesu jeho výroby.

Možná uděláte skvělé víno, které zvedne reputaci vašeho podniku a vyvolá žízeň po dalších lahvích, ale protože jste v obavě z neúspěchu udělali malou várku, výdělek není tak oslnivý jako kvalita moku. Existuje i druhá cesta – udělat nic moc víno za malý peníz, ale prodávat ho v tak obrovském nákladu, že se veškeré úsilí několikrát vrátí.

Každý ať si vede svou vinárnu, jak on sám uzná za vhodné. Hundred Days mu to umožní, až jednoho dne vyjde minimálně na Steamu. Kdy k tomu dojde, je prozatím výrobním tajemstvím.