Honey, I Joined a Cult
Aštar Šeran vás vidí! V nové budovatelské strategii ale nebudete muset budovat kult Vesmírných lidí, svou sektu si vytvoříte pěkně podle sebe. Datum vydání ale prozatím neznáme.
Další informace
Výrobce: | Sole Survivor Games |
Štítky: | indie hra, humor, budovatelská, strategie |
Ať už máte na 70. léta minulého století jakékoliv vzpomínky, podle chystané budovatelsko-manažerské strategie Honey, I Joined a Cult to byla doba jednoho kultu vedle druhého. A když může každý přijít s vlastní neotřesitelnou vírou, proč byste tak také neučinili? Kdo ví, třeba se právě váš kult stane tím nejuznávanějším na světě!
Při letmém pohledu na hru Honey, I Joined a Cult se neubráníte okamžitému srovnání s budovatelskou strategií Prison Architect. Novinka s tímto průkopníkem sdílí od pohledu prakticky identickou výstavbu zařízení, jehož se stanete správcem. Jen tentokrát nepůjde vyloženě o vězení, protože obyvatelé se v něm budou zdržovat více méně dobrovolně.
Občas to ale bude chtít prohnat je hypnotickou komorou, aby nezapomněli na svou modlu, kterou mohou následně uctívat hned vedle u „prastarého“ menhiru. Pokud si myslíte, že vést klub fanatiků bude brnkačka, pak si to s kariérou přesvědčeného vyznavače ještě radši rozmyslete.
Nejenže to bude fuška, přesvědčit bezvěrce o existenci vaší ideje, ale budete se muset bránit přestupům vašich oveček ke konkurenčním okultním týmům. Do vašich řad se pokusí protlačit investigativní novináři toužící dostat se na titulní stránku novin s průlomovým odhalením vašich ne úplně legálních praktik, s čímž samozřejmě souvisí i zájem policie a vlastně i celého vládního systému.
Čím víc přívrženců, tím větší je potřeba chrám, což znamená nutnost shánět zdroje na jeho výstavbu, rozšiřování a vybavování zábavními prvky. S tím vám pomohou například mise, kterým se můžete, ale také nemusíte věnovat. Zároveň si budete odemykat nové možnosti v technologickém stromě, jehož struktura se odvine od vámi vybraného zaměření kultu.
Honey, I Joined a Cult vypadá jako hra dávající dohromady dva zdánlivě neslučitelné prvky – manažersko-budovatelskou strategii a naprosto bláznivé téma. Ale spojení vážného a nevážného vypadá funkčně a s trochou štěstí půjde o zábavný titul. Měl by vyjít někdy v blíže nespecifikovaném budoucnu na počítačích.