Hitman: Sniper
Hitman: Sniper je ucházející a pěkně zpracovaná hra na odstřelovače. Její občasné jiskřičky tvůrčí vize nám dávají ochutnat, co by mohlo být, kdyby netrpěla alarmujícím nedostatkem variability.
Další informace
Výrobce: | Square Enix |
Vydání: | 3. června 2015 |
Štítky: | platby uvnitř hry, fps, akční |
Koncept hry startuje zajímavě. Coby nájemný zabiják se dostáváte na dostřel luxusního sídla, v němž máte za úkol zlikvidovat určitý cíl. Tvůrci však přišli na to, že by se všechny úrovně hry mohly smrsknout na jediný precizní výstřel, po kterém by následoval konec. Z toho důvodu hratelnost obohatili o více či méně za vlasy přitažená zadání. Patří mezi ně kupříkladu podmínka minimálně dvou headshotů nebo zvládnutí celé eskapády s jedním zásobníkem.
Hře to dodává alespoň nějakou šťávu, Objevování různých fíglů dokáže být zprvu opravdu zábavné. Budete odlákávat stráže, zneškodňovat je například energetickým výbojem zkratovaného zařízení a jednotlivé události chytře řetězit tak, aby generovaly co nejvíc bodů do online žebříčků. Radost též máme z povedené hudby, která na poměry platformy rozhodně vyčnívá, i z prezentace na vysoké úrovni.
Jenže. Systémy Hitman: Sniper lze prohlédnout relativně rychle. Hra sice nabízí kreativní jádro, nadstavba sestávající z jediného prostředí a nepříliš variabilních misí je však jednoznačně největší slabinou hry. A chtít za jedno neměnné pískoviště 140 korun, to je odvaha i na Square Enix. Připočteme-li přítomnost monetizačního modelu, jehož zapojením sice nezískáte žádnou výhodu, což ovšem nemění nic na tom, že je do hry stále implementován, a je jasné, že tady půjdou body dolů.
Hitman: Sniper tak nejvíc ze všeho působí jako promarněná šance. Uhlazená hra na odstřelovače, titul s potenciálem. Slibný rozjezd nicméně kazí fakt, že nakonec jde pořád dokola jen o střílení bez obsahu, který by je posunul do vyšší kategorie.